Any friend of coffee is a friend of mine

hello :)
 
just nu sitter jag och dricker en cappuccino och njuter av att inte behöva göra ett skit. Sommarlov är bra härligt ! Tycker synd om alla som jobbar, i synnerhet alla de som sommarjobbar. Själv fick man ett sommarjobb men tackade nej då jag är i Brighton under den perioden. Plus att jag får ju ändå barnbidraget så pengar är inget problem you know. 
Så nu kan jag njuta av sommarlovet fullt ut utan att behöva lägga mig tidigt och kliva upp tidigt för att gå till jobbet. Underbart!
 
Klockan 17-20 ikväll har jag dans. Har dans måndag, tisdag och onsdag hela sommarlovet förutom när jag är utomlands förstås. Really good opportunity. Kommer att utvecklas otroligt mycket tror jag, och till hösten när tävlingarna drar igång.. Ja, då är jag mer än redo att satsa storslaget !
 
Ha en fortsatt trevlig dag!
 
puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du kommer tyvärr inte att få studiebidrag i Juli och Augusti, bara så du vet! :) Ha en trevlig sommar och njut! Kram

2013-06-26 @ 17:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0