jag kämpar på med min träning och min självkänsla

Jag har gymmat sedan i November. Gymmade otroligt mycket mer förut än vad jag gör nu. Nu gymmar jag bara 1, IBLAND 2 gånger i veckan. Har dans Måndag , Onsdag, Torsdag och Lördag samt Söndag. Så de enda dagarna jag hinner men framför allt orkar gymma på är tisdagar, ibland även fredagar men då har jag inte en enda vilodag på hela veckan. Träning sju dagar i veckan och skola på det.. Det är mitt liv det.. Hehe.
Men jag kämpar på. 
Har även bestämt mig för att ta en joggingtur varje morgon innan frukost. Får se hur jag lyckas med det, men det ska tydligen vara den snabbaste fettförbränningen. Så det är väl bara att köra på !
För några år sedan hade jag riktigt synliga magmuskler, smala ben och armar,nu har jag inga synliga magmuskler alls, och mer muskler på armar och ben, så att verkligen satsa på att skaffa magmuskler är ett av alla mina mål nu framöver.
Min mage för några år sedan och min mage nu.
 
Jag har aldrig varit riktigt nöjd med min kropp. Aldrig någonsin. Jag vet att jag inte är tjock och att jag aldrig har varit eller kommer att bli  för jag tränar så pass mycket så det kommer aldrig hända. Men saken är den att ju mer jag klagar på mig själv och min kropp, desto snabbare når jag mina mål. Jag har börjat tagit tag i min träning istället för att bara klaga och hoppas att det ska fixa sig självt. 
Ni önskade detta inlägg så jag hoppas att ni/du fick det svaret ni ville ha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju sjukt fin kropp redan! :) och tänkt på att kroppen behöver vilodagar för att bygga upp muskler! :) kram

2013-05-06 @ 19:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0