Måndagsmorgon

Godmorgon!
Har haft en ganska jobbig natt, vaknade två gånger varje timme, skräckslagen över någonting. Brukar få sådana här "anfall" när jag är orolig över någonting. Måste vara nationella provet som är imorgon..
 
Om en halvtimme ungefär så får jag skjuts in till skolan av mammsen. Tänkte göra ett blogginlägg innan med lite bilder som jag tog alldeles nyss. Det är underbart väder idag. Man blir så glad!
Jag tror Leon gillar vädret idag också, han sprang ut i strumpor och började spela fotboll. Vilken sötnos !
 
 
 
Hoppas ni får en toppen dag idag. 
 
massor med pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är tröjan från? :)

2013-05-06 @ 08:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0