Söndag - Mycket att göra

Godmorgon! Hoppas ni sovit gott inatt, tror inte ni kan ha sovit lika bra som mig.. Jag somnade med ett leende på läpparna av massa olika anledningar, och jag som alltid sover dåligt typ, det var så skönt att äntligen få sova en hel natt. Samt att vakna upp och fortfarande känna denna otroliga känsla i kroppen. Direkt när jag vaknade idag så ställde jag mig i köket och gjorde bananpannkakor igen. Himmelskt gott för att vara så nyttigt.
 
 
Idag har jag planerat att jag ska göra hur mycket som helst. Att göra hur mycket som helst för mig betyder att städa. Så idag vet ni vad jag kommer hålla på med fram till dansträningarna ikväll.
 
Ha en bra dag  !
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0