Min hemska kväll och natt

 
Fyfan vilken hemsk kväll det blev igår. Jag hade tänkt att efter middagen så skulle jag sticka iväg till gymmet för ett kvällspass. Men så blev det ju verkligen inte. Sedan klockan 5 igår kväll till 5 i morse så har jag spytt. Liksom jag menar.. IGEN? Var ju bara någon vecka sedan sist. Nej usch vad jag mådde dåligt. Vet inte helt säkert var det var som orsakade detta denna gång heller. Sov ju hos julia i fredags och igår åkte vi in på stan och umgicks med carro. Efter att jag hade fikat/lunchat på stan med Carro och Julia så mötte jag upp mamma också gick vi runt och shoppade lite. Sedan när vi skulle hem tog vi en sväng in på coop och köpte med oss en varsin corny. En slags chokladkaka. Även en varsin aloe vera dryck. Sedan mådde jag dåligt hela vägen hem och sedan var det kört. Fick inte i mig någon middag och det enda jag kunde göra var att ligga i sängen ihopkrupen som en boll eller att spy. Usch.
 
I alla fall, idag mår jag toppen, eller nja men nästan. Det är dessutom farsdag. Det bjöds på mysfrukost imorse här hemma hos mammsen och senare under dagen blir det att åka och träffa morfar. Ikväll blir det farsdags middag hos farmor och då får jag även träffa pappsen, efter middagen åker vi till pappsen och blir där hela veckan.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dags att åka till morfar. 
Bild på det jag köpte på stan igår kommer någon gång ikväll.
 
kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0