bilder från de senaste dagarna

Hej igen, mår lite bättre nu och tänkte göra ett inlägg och visa lite bilder från de senaste dagarna som ni inte sett.

I söndags efter dansen följde jag med pappa ut och åt pizza till middag. Riktigt mysigt. Sedan sov jag hos kusin och när vi vaknade i måndags så gick vi till vovvarna och gosade med dem som jag inte träffat på hur länge som helst..
Vi åt sedan lunch inne i stan.
 
Till middag blev det kyckling hos farmor. 
 
Efter middagen mötte jag upp Robin, senare kom även Johan, Simon och Jesper. Det slutade med att vi gick hem till Jesper med massa mys och kollade på film. Jag somnade dock för filmen sög men det var så mysigt så.
 
Igår var jag ju som sagt först på badet sedan på kvällen så åt jag middag med familjen, sedan fixade jag mig, åkte till odensala, köpte med mig mys också myste jag och julia hos elliot.
 
Det var det. Nu ska jag fortsätta ligga och tråka i sängen. Skitliv.
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0