Gårdagen

Godmorgon ! 
Hoppas ni hade en bra söndag . Det hade jag ! 

Först lunchade jag med farmor på stan, köpte även lite smått o gått . 
 
Sedan åkte vi och hälsade på gammelfarmor en sväng innan jag drog till jesper där han och Robin var . Även nico och oliver var där ett tag . 
Sedan mötte jag upp Julia . Vi gick på Ica och jag köpte mig en sallad till middag . Sedan mötte vi upp Simon, Jesper och Elliot . Var med dom resten av kvällen . Hade väldigt kul vilket resulterade att klockan nästan hann bli 11 innan jag kom hem till pappsen . Vilket betyder att jag inte har några grejer alls hos pappa för jag hann inte packa innan jag åkte till stan igår morse. Men ska till mamma idag ändå, Zumba fitness yey!
Ha en bra måndag i alla fall så ska jag också försöka ha det ! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0