Get loose

Godmorgon. Har precis tryckt i mig gröt och te så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på pll. Har fortfarande inte sett klart det nyaste avsnittet.. hehe
 
Gårkvällen/natten var helt ok alltså.Tror vi var runt 100 pers till slut i stugan där vi höll till... Drog in till stan vid 12 tiden, hamnade på donken och sedan skulle vi på efterfest men det slutade med att jag och kim gick hem till kevin. Där bytte jag om och så sedan gick vi ut igen och då träffade jag kevin. Stod och pratade med han hur länge som helst och runt 2 halv 3 följde Kevin med mig en bit hem i mörkret. Snäll kompis som inte låter små flickor gå själv mitt i natten, tur man bor i stan sådana här dagar! :)
 
Tog ett antal bilder igår, både med mobilen och kameran men alla bilder är tyvärr inte publiceringsbara.. hehe men några kan ni få, mest från början av kvällen! Sämst kvalité på bilderna och jag orkade inte redigera dem heller.. aja :)
 
Jag var då utklädd till pocahontas och julia till en tjuv, lyckades vi efterlikna dem bra tycker ni?
 
 
 
 
 
 
ah. dessa är typ de enda jag anser att man kan visa här på bloggen. Har några mobilbilder också men de får komma senare :)
 
Senare idag blir det bio med Julia och hennes mammas jobbarkompisar! :)
 
Ha en bra dag!
kram

Kommentarer
Postat av: Celine

Haha nej vad coola!

2013-10-26 @ 22:18:04
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0