Halloweenfest

Godmorgon sunshines!

Har precit ätit upp en redig och god frukost. Idag är det fredag vilket betyder samhällsprov, men vilket som också betyder helg och halloweenfest! 
Min klass har anordnat värsta klassfesten ikväll, alla som kommer dit kommer att vara utklädda och det kommer att bli så himla bra. Taggad till tusen. Jag har bjudit med mig Julia så vi ska hem till mig direkt efter skolan och fixa oss. Bild på vad vi kommer att klä ut oss till kommer senare. Tar med mig kameran på festen så ni får massor av härliga bilder imorgon. Man kan ju alltid hoppas att man hinner ta några kort ;)

Ha en toppen dag! Jag ska börja min fredag med världens jobbigaste spinningpass.... min rygg kommer dö.. var inte med och dansade igår för det var inte alls bra i ryggen men känns lite bättre idag så jag kommer att köra så gott jag kan i alla fall.

 

kram

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0