just nu

 
sitter och dricker te och äter kvällsfika. Kände att jag var värd en toast idag. Hade först cheerleading en timme, dirket efter cheerleadingen gick jag och mamma på zumban och fy tusan vad hårt jag körde. Aldrig tagit i så mycket som jag gjorde idag.  Men det var roligare att dansa zumba idag faktiskt. Var nog för att jag stod längst fram  och fick gå upp och köra på scenen med SAUL ( zumbaläraren ) flera gånger. SJUKT KUL! :D
När jag kom hem tittade jag mig i spegeln och jag har helt ärligt aldrig svettats så mycket som jag gjorde idag. Inte vad jag kommer ihåg i alla fall.  Känns otroligt bra i kroppen nu i alla fall, är glad och piggare på livet än vad jag var tidigare idag ;)
 
Imorgon är det tisdag vilket betyder endast idrott vilket också betyder gym ! :)
 
ha det bra!

kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0