Tisdagar alltså

Mina tisdagar är så himla sköna! Först idrott, idag hade vi en vikarie och jag tror aldrig att jag tyckt en idrottslektion varit så kul som den var idag? Haha samma sak som på zumban igår. Förut tyckte jag aldrig att idrottslektionerna var roliga och att de gav någonting, men idag gjorde det faktiskt det. Så underbart :)
 
Efter idrotten slutar jag ju och idag körde jag ett ganska hårt träningspass på gymmet. Inte så hårt som jag brukar köra då jag är ganska trött i kroppen sedan idrotten.
 
När jag kom hem gjorde jag mig en riktigt god och hälsosam lunch innan jag la mig i ett kokhett bad med tända ljus och skum. 
 
Nu ligger jag i min säng och ska snart göra mig en latte och PLUGGA !
Förresten , ändrat designen helt för er som inte märkt det :)
kram

Kommentarer
Postat av: Elina Pettersson

Dom där ljusen luktar så sjuktligt gott!!

2013-10-08 @ 14:48:33
URL: http://tavus.blogg.se/
Postat av: elin wahlberg

mysiga bilder :)

2013-10-08 @ 14:53:18
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0