min lördag

Hej på er !
 
Sitter och dricker te just nu. Ikväll har Robin varit hos mig. Har precis sagt hejdå till honom och ska nu försöka sova. Kommer inte gå nå bra för att jag har och haft ont i ryggen hela dagen. Var värst på förmiddagen när jag var på vernissage med mamma , rebecca och mathias. Ville bara gråta och skrika och det var jobbigt att stå upp, gör ont att sitta också.. Kommer inte att kunna dansa imorgon, men det gör inget heller för då kan jag vara med Robin istället :)
 
Lite om igår då. Drog ut med Julia först. Sedan drog vi på någon fest. Vi var typ de enda nyktra och festen var väl ingen höjdare men det var kul att träffa alla vänner :)
Sedan tog jag nattbussen hem med julia och ida. Hoppade av vid farmor pratade ett tag med Ida och sedan gick jag hem till farmor och sov där. 
 
Hoppas ni haft en bra lördag!

kram

Kommentarer
Postat av: Lisa Radojewska

Mums! Dricker oxå te nu ;)
hur är det med dig denna söndags morgon då? :) <3

2013-10-20 @ 08:21:09
URL: http://raawhr.blogg.se/
Postat av: Lisa Radojewska

sv; Men åh så skönt! Ja, hur jag mår kan du läsa i mitt senaste inlägg ;)
Kram

2013-10-20 @ 08:33:02
URL: http://raawhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0