Morgonlatten

Godmorgon ! 
 
Idag känns det som om det kommer bli en bra dag. Men först måste jag ha en svenska redovisning och ett matteprov. Sedan slutar jag skolan och då blir det hem en snabbis innan jag åker till gården med bästavännen och blir där med henne hela kvällen skulle jag tro :)
När jag vaknade idag så hade jag ont i halsen också är jag lite allmänt förkyld. Så idag blir det ingen träning. vilodagar behövs, det har jag lärt mig ! 
 
Just nu sitter jag och dricker morgonlatten. Bästa på hela dagen nästan.. ;)
De som känner mig väl vet att jag inte klarar mig utan kaffe, minst en gång per dag annars förvandlas jag till ett monster. Det är sant ! ;)
Hehe. Nej men har man druckit kaffe sedan man var 1,5 ( 2 ) år så är det inte så konstigt att man är addicted to it så att säga... 
 
snygg färg på naglarna va ? :D älskar den! Från gina tricot :)
 
 
Ha en bra dag!
 
puss

Kommentarer
Postat av: Felicias mode

Älskar färgen på dina naglar!! :)

2013-10-09 @ 11:40:54
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se
Postat av: felicia

kaffe är ett måste på morgonen ;) haha

2013-10-09 @ 12:08:12
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av:

Vad är ingredienserna i latten?

2013-10-10 @ 20:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0