Mycket att göra..

Shit vad jag inte hinner med att blogga dessa dagar. Det är tävling på lördag och jag har tränat varje dag efter skolan och sedan senare på kvällen också. Har pluggar som ett as.  Har även ätit middag hos farmor, hade fantastiskt trevlig och roligt. Pratade om barndomsminnen bland annat. Idag åt jag middag hos mammsen efter träning med Emilia. Jättemysig middag med bara mammsen. Sjukt gott, lax.. mumms. Gosade och busade med bebis också. Världens bästa unge.
Sedan for jag på dans runt halv 9. Riktigt jäkla jobbig träning och jag som måste vara utvilad till på lördag... hmm.
 
Hade även skolfoto idag.. blir aldrig nöjd och kommer säkert inte bli det nu heller...
 
nu har jag precis packat det mesta, har även duschat och fräshat till mig. 
Imorgon mpste jag uträtta några ärenden på stadens gator och torg innan jag ca 10:40 möter upp en klasskompis vid plaza ( där vi äter vår skollunch ) också ska vi äta lunch. Börjar egentligen 12 imorgon men det var så god mat så vi drar dit och käkar lunch innan ;) Går bara skolan i en timme. För sedan måste jag springa hem till pappa, packa det sista och sedan dra mig mot bussen som tar oss till uppsala kl 14:00.
 
Är jäkligt nervös, men ack så roligt det kommer bli. OCH JAG ÄR HUR PEPP SOM HELST OCKSÅ!
 
 
 
 
 
pusshej
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det med de här att man tappar träning när man dricker? Och hur mycket tappar man?
Svara gärna i ett inlägg såfort du ser kommentaren!!! :)

2013-10-04 @ 11:13:12
Postat av: Anonym

Vartärväskanifrånfettsnygg!sorrymenjagkanejgöramellenslaghehe....finblogg

2013-10-07 @ 15:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0