2 september - cheerleading och zumba

Hej på er !
Vilket hemskt väder det varit idag. Regn, regn och ännu mera regn. Så himla trött på regn nu. men ser ut att bli fint resten av veckan så tummen upp för det. 
Ja.. alltså Josefine, hur blev det med att powerwalka varje morgon innan frukost? Hehe, vaknade innan 6 imorse som planerat men somnade om när jag tittade ut och insåg att det var typ storm och spöregn... MEN IMORGON, FAN DEN/DET SOM TÄNKER HINDRA MIG FRÅN ATT POWERWALKA DÅ ALLTSÅ. 
 
Idag efter skolan mötte jag upp Jonas i stan. Vi gick runt och pratade, chillade, träffade folk osv . 
Runt halv 5 gick jag och köpte mig en sallad till middag också gick jag till dansen. Klockan 18:00 började cheerleadingen, det var as kul. Men sjukt svårt, för det går så himla snabbt.. och det är så mycket nytt man måste tänka på eftersom cheerleading skiljer sig en aning ifrån discodans som jag är van vid.. men det var ju första gången idag så det ska nog ordna sig :)
När cheerleading var slut, det vill säga klockan 19:00 så gick jag till bussen och åkte hem till ås. Var hemma runt 19:30 och gick på zumban med mamma som började 20:00. Känns fruktansvärt bra att jag börjar med zumba igen för satan vad kul det är. Jobbigt och svettigt men kul och GRYMT BRA träning. 
Är väldigt nöjd att jag tränat två gånger idag i alla fall. Som jag sagt att jag ska göra varje dag nu framöver. MINST två gånger per dag !
 
Nu har jag precit ätit en tallrik med keso och blodapelsin.. mumms... och tänkte nu hoppa in i duschen . 
 
Vi hörs imorgon!

kram
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; tack så mycket snygga du!

2013-09-02 @ 22:12:32
URL: http://amandavonwalden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0