Fredag

Har haft fullt upp hela veckan med träningar , plugg och annat. Därav den usla uppdateringen. 
 
Idag har jag haft idrott och samhällskunskap på skolan. När skoldagen var slut skuttade jag raskt iväg till gymmet och genomförde ett riktigt jobbigt pass. Känner redan att  träningsvärken är påväg... 
 
Ikväll blir det en hemma myskväll. Mamma tyckte att jag inte varit hemma någonting alls de senaste helgerna typ så hon ville att jag skulle stanna hemma ikväll. Är också trött och sliten efter denna vecka så jag tror det behövs en myskväll framför teven faktiskt.
 
Men innan jag kryper ner i soffan så måste jag plugga det sista på psykologin, den ska vara inlämnad idag så är lite stressad...
 
Vi hörs!
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0