Lite om igår, idag och imorgon

Gårkvällen spenderades i soffan framför idol med masor av mys. Faktiskt nyttigt mys den här gången... Unnade mig äpplen rullade i kanel och kardemumma ( joakim hade socker också på sina men inte jag :P ) )som legat 20 minuter i ugnen + keso . Riktigt gott faktiskt! Plus lite popcorn på det :)
 
 
Imorse klev jag upp klockan 8. Tog ett varmt mysigt  bad samtidigt som jag mummsade på lite frukost. Sedan fixade jag mig och åkte in till stan och lillänge med julia. Åt lunch, shoppade två par skor och hårolja. ( visar imorgon ). 
Sedan tog vi bussen hem till henne. Myste med valparna som har öppnat ögonen nu, lekte med julias lillkusin, åt middag + lite godis.. sedan somnade jag och sov några timmar. Är så jäkla slut hela jag. 
Hade egentligen bestämt med Robin att jag skulle vara med han ikväll men det blev tyvärr inte så för att mamma ville att jag skulle komma hem ikväll och då gick sista bussen kvart över 8. Så det var bara att åka raka vägen hem när jag vaknade igen hos julia.. typiskt.
Men jag tror faktiskt jag och min kropp behöver dessa vilohelger, fast vila och vila vet jag väl inte. Gymmade ju igår och imorgon hade jag också tänkt att köra ett mördarpass på gymmet. Har dans imorgon kväll också :)
 
 
 
ni får har det så bra så hörs vi !
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0