Oj, jag kunde visst laga mat

Godkväll! 
 
Idag var det jag som gjorde middag åt mig själv. Det fick bli ris, och köttwok. Lyckades verkligen laga middag denna gång. Brukar inte sluta så bra när jag ska laga mat men det blev ett undantag idag ;)
 
Har inte gjort så mycket sedan det senaste inlägget jag publicerade. Har hämtat Leon på dagis.. men annars har jag bara legat i soffan och kollat på prison break. Så jävla bra så det går inte att slita ögonen från teven. Lätt bästa serien efter pretty little liars !
 
Ska försöka komma i säng ganska tidigt ikväll. För igår gick jag inte och la mig före 12 och därför har jag varit trött hela dagen eftersom jag klev upp så tidigt också. Men imorgon hoppas jag på att vara lite piggare så att jag flyger upp ur sängen när klockan ringer och det är dags för den dagliga morgon powerwalken. 
 
Ha det bra!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0