Onsdag 4/9 ♥

Halloj! 
 
Idag har det vart en bra dag. Hade dock 6 timmar matematik och har därför varit lite seg upp i huvudet idag men roligt har jag haft det.
 
Efter skolan gick jag runt en stund på stan med Emma och Kicki. Sedan mötte jag upp Isabelle. Vi pratade om allt mellan himmel och jord . Träffade folk och bara gick runt och umgicks. Bästa Bella ♥
Just det !! Jag och Bella satt på en bänk mitt i stan idag, helt plötsligt kommer det fram en supergullig tant och frågar oss om vi gillar bullar. Självklart svarade vi JA! Vet ni vad hon gav oss då? En hel bullpåse. Så himla gulligt. Blev typ tårögd. hihi, vilka underbara människor det finns alltså!
 
 
Klockan 6 gick jag hem till pappa också gick vi ut och åt middag på restaurang. Jättetrevligt, har inte träffat pappa någonting alls denna sommar typ, så det var verkligen härligt att träffa honom och prata om allt.
 
 
 
Efter 9 någon gång ringde Bella och då gick jag ut och träffade henne, Joel och Kevin. Vi gick runt lite i stan. Satt oss på donken och pratade. Träffade en till kille som jag inte kommer ihåg namnet på.. hehe. Hade i alla fall jättekul. 22:10 gick min buss hem till ås och nu ligger jag i min säng helt död. 
 
Godnatt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0