Tisdag

Hejsan !
 
Idag hade jag endast orientering på skolan och sedan slutade jag. Som sagt, slutar halv 10 på tisdagar.. ofattbart typ.
Stack till gymmet direkt när jag slutat och fick ett jäkla ryck där. Powerwalkade en mil ! Riktigt nöjd och glad var jag efteråt. Gick och köpte mig en sallad och åkte hem till farmor för några timmars pluggande.
Vid 6 kom pappa dit också åt vi middag. Men nu är vi hemma hos pappa och har precis packat upp. Tänkte ta mig en banan nu och sedan gå och lägga mig i sängen och läsa en bok som ska vara utläst den 16 och jag har typ 300 sidor kvar.... stressad. 
 
 
sorry för den dåliga uppdateringen. Men har sovit hos farmor sedan i söndags och inte haft tillgång till min dator. Men nu är jag hos pappa och här kommer massor av bilder från de senaste dagarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0