Torsdag - sjukling

Hej ! 
 
Imorse pallrade jag mig till skolan, var där fram till lunch men sedan åkte jag hem. Är ju sjuk och när ens lärare och klasskompisar till och med säger åt en att åka hem och vila, då är det nog på tiden att man gör det.
 
Dagens outfit såg i alla fall ut så här :)
 
När man är sjuk får man faktiskt unna sig lite onyttigt tycker jag. Igår kväll åt jag typ tre bullar, och popcorn. Idag har jag fikat massor plus ätit tacos till middag. Busigt, men det är jag värd :)
 
Imorgon är det fredag. Tror det kommer bli en stanna-hemma-från-skolan-fredag. Trist men jag vill bli frisk tills på lördag för då ska jag ut på äventyr.
 
Vi hörs!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0