Tycka-synd-om-mig-själv-dag-idag

Försökte pallra mig till gymmet när jag slutade skolan imorse. Tog mig förstås dit, men gud vad opeppad jag var när jag kom dit. Körde lite cardio och lite magövningar + stretch sedan tog jag bussen hem och åt lunch med mamma och mormor.
Idag är en sådan dag då jag bara vill ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Är allmänt trött, och nere, och det gjorde ju verkligen inte saken bättre att Leon har astma och är påväg in till sjukhuset. Han har inte behövt åka in på jättelänge nu, men så idag var det dags igen då.. lilla älsklingen.. 
 
Nu ska jag försöka sätta mig ner, plugga lite matte och äta lite snacks. 
 
Vi höres.
 
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0