Barnvakt

Godmorgon!
 
Idag är det onsdag, och från och med idag till söndag kommer jag att vara barnvakt åt bebis. Vilket betyder att bloggningen kommer skjutas åt sidan ännu mer. Har massor av plugg, filminspelning ( mer om detta när det är klart ), och just barnvaktsdelen och detta kommer ta nästan all min tid.
 
Imorse klev jag upp klockan 6, mamma och Mathias åkte vid kvart över så jag gjorde frukost och pluggade en stund innan Leon vaknade. Klädde på honom, gav han medicin osv sedan gick jag med han till dagis. Jag börjar 12 idag så nu har jag några timmar på mig att plugga. Härligt ;)
 
lite om igår då - Efter skolan mötte jag upp Julia, vi fixade lite med våra sommarjobb och sedan gick vi på stan en stund innan jag åkte hem och duschade osv. Vid 6 åt jag, Julia och Denise på max. Efter en stund kom Felicia också. Vi for sedan vidare till gården och hade riktigt kul, som vanligt!
 
 
Önskar er en riktig bra dag, och bra dagar framöver också om vi inte hörs något mer på ett tag.
Delar med mig av ett bra citat!
 
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0