Härligt lov

Vilket härligt lov jag haft alltså. Har bott hos farmor i stort sett hela lovet och varit med felicia typ varje dag ;) 
For till hara i torsdags, badade badtunna osv osv ;) Det var jag, Felicia, melinda, benn, kim, gorm, henke och jocke. Vädret har varit underbart och jag har solat varje dag. Igår grillade jag, felicia och emelie. Sedan drog vi vidare till grabbarna som var hos kim. Sov sedan hos pappa men imorse tog jag en promenad/powerwalk till farmor och åt frukost där. 
 
Har inga bilder att visa just nu men det kommer :)
 
 
 
Nu sitter jag ute på balkongen hos mamma och solar in i det sista för att imorgon kommer det dåliga vädret tillbaka..
 
ha det bra så länge! kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0