Helt slut i kroppen

Alltså ni ska bara veta träningsvärken jag har idag, mest i rumpan. Av liksom bara en Powerwalk? Förstår ni hur illa det är. Får inte gymma på två månader pga skadan, och musklerna bara förtinar. Gått ner ganska mycket i vikt också och eftersom jag mest har muskler så är det ju bara dem som försvinner. Eftersom jag inte kan träna så mycket så kommer jag lägga på mig massa fett istället. Aja, får väl försöka komma igång igen om några månader! Fast vänta nu... JAG ÅKER TILL TURKIET SNART. Får försöka hålla kosten någorlunda bra tills dess då.. Och powerwalka är ju inga problem det gäller bara att hitta motivationen... 

Just nu ligger jag i soffan och är arg för min kamera funkar inte så jag måste köpa ett nytt batteri för ca 1000 kr. FUCK. 

Idag blir det att vi åker in mot Stockholm stad och shoppar loss. 


Hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0