Packar det sista

Godmorgon!
 
Nu är det såhär att vid 17:30 idag börjar tåget rulla mot huvudstaden. Blir där från idag till söndag. Blir mysigt. Håller på att packa det sista nu, och som ni kan se är jag en mästare på att packa för mycket, jag är inte ens klar och resväskan är full... Men man måste ju vara på den säkra sidan, väderprognoserna säger olika varje dag så lika bra att ta med sig lite mycket av varje! SÅ ATT MAN KAN PRÖVA OCH VÄLJA OCH SLIPPA FÅ PANIK FÖR  MAN TYCKER ATT MAN INTE HAR NÅGRA KLÄDER MED SIG.. :D
 
 
Som ni kanske läste förut så har jag tagit bort gipset nu. Ärret är sjukt mycket större än vad jag hade förväntat mig, men det är ändå fint på något sätt och läker bra så det är huvudsaken. Nu syns det att man är en krigare.. hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0