Tusen gånger godnatt

Kvällen igår var jättebra. Hade först en mor och dotter stund då vi gick på bio tillsammans. Vi såg en film som hette tusen gånger godnatt! Den var faktiskt helt okej. Inte ofta jag och mamma hittar på något själva så det var supermysigt. Världens bästa mamma.





Efter bion mötte jag upp Felicia Denise och Karolina. Vi åkte bil och svängde förbi en fest och träffade lite folk. Jag och Felicia åkte in till stan en sväng och träffade några andra också. Vid 1 tiden fick vi skjuts hem av Tobias, han och oliver stannade även en stund hemma hos felicia. När de hade åkt så tog vi fram chipsskålen och kollade på film. Men båda var trötta så vi kollade inte så länge.

Nu är jag påväg hem en sväng för att senare åka in till stan igen och träffa Denise och Felicia. Ikväll blir det förmodligen lite partayy. 


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0