Så kan det gå

Ganska onödig dag detta varit. Alltså jag hade kunnat legat hemma i sängen hela dagen och försöka bli frisk. Men nej, min klass har glömt att berätta för mig ( eftersom jag var sjuk igår) att vi var lediga idag.. så jag kom ju till skolan innan 8. Dock var det inte bara jag som inte fått den informationen, vi var typ 5 st. Vi pluggade en stund iallafall och sedan åt vi lunch. Efter lunchen gick jag till Wargentinskolan och träffade några. Sedan gick jag och Lisa på stan, träffade några peoples och sedan drog jag till farmor. Var där till 4 ungefär för att 16:30 hade jag utvecklingssamtal. Tycker dessa möten är rätt onödiga för man säger typ samma sak varje gång, finns inte så mycket att diskutera för jag är redan värsta underbarnet när det gäller skolan... haha skoja.. men nästan ;) 
Efter mötet drog jag och mamma till sibylla och köpte lite middag, sen åkte jag hem. 
 
Nu ligger jag i sängen, dricker ramlösa och ska plugga lite. Har sovmorgon imorgon, och party på kvällen. Hääärligt!
 
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0