10 sanningar om mig

  • Jag är VÄRDELÖS på att måla naglar, slutar alltid med nagellack lite överallt på händerna och andra ställen förutom på just naglarna...
  • Jag har gått upp över 10 kg på 2 år...
  • Jag har jättesvårt för att att säga nej och tar ofta på mig lite för mycket..
  • Jag byter sängkläder alldeles för ofta..
  • Jag är beroende av ganska mycket, bland annat tuggummi och kaffe...
  • Jag har aldrig haft ett riktigt seriöst förhållande..
  • Jag tycker synd om gamla människor som sitter ensam någonstans, får ont i hjärtat och vill bara gå dit och krama om dem...
  • Min lillebror joakim är längre än mig, jag är 160 och han ca 164...
  • Jag klarar inte av att kolla på skräckfilm, gömmer mig alltid bakom en kudde eller liknande och missar alltid typ hela filmen...
  • Jag trivs inte så jättebra med uppsatt hår för att jag skäms över mina öron, men de senaste två åren har jag faktiskt vågat ha uppsatt bland folk ibland ...
flera år gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0