Say something i´m giving up on you

Är det något jag är bra på så är det att falla in i min egna lilla värld när jag sitter och lyssnar på musik. Oftast lite lugnare musik, lite sorgliga singer-songwriter låtar. Som nu till exempel, nu har jag suttit i en halvtimma och bara stirrat in i väggen med musik i öronen. Jag är så fruktansvärt trött på kvällarna, som nu efter ett jobbigt zumba pass, jag orkar knappt lyfta fingrarna och skriva det här.. haha så fruktansvärt trött är jag. 
Dagen har varit lite upp och ner, men jag klarade mig igenom skoldagen och jobbade på bra på lektionerna trots att tekniken inte ville samarbeta med mig .. Börjar bli riktigt förkyld, och funderade på att inte dansa zumba ikväll men jag gjorde det ändå och det var inte så farligt. Kunde köra 100% som vanligt ;) Så imorgon blir det biceps & triceps på gymmet. Det ser vi fram emot.

Hoppas eran Måndag flytit på bra.
Hörs imorgon!
kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0