Blogglista

1. Vem är din bästa vän? Julia sjödin
2. Vilken färg har du på dina trosor just nu? svart
3. Vilken färg har du på din BH just nu? Svart/beige
4. Vilket är ditt favoritnummer? 8
5. Vad var det senaste du åt? keso
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? haha... grön kanske ;)
7. Hur är vädret just nu? alldeles för kallt, mörkt, blåsigt, snöigt... usch
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Julia
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Musklerna  
10. Senaste du skrev med på telefonen? Gorm
11. Favorit TV-program? 
paradise hotel
12. Har du några syskon? 6 stycken
13. Längd? ca 1,63cm
14. Hårfärg? Brunett med ljusa slingor
15. Ögonfärg? Bruna/gröna
16. Använder du kontaktlinser? Nej
17. Favorit högtid? Julafton! 
18. Favorit månad? Juli, varmt och skönt och jag fyller år då!
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Varenda tjej  på denna jord skulle svara ja på denna frågan!
20. Vilken var den sensate filmen du såg? The lucky one
21. Favoritdag på året?  min födelsedag
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Haha, ja faktiskt.. känns som om det är killens jobb ;)
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Ja fast inte så länge.. gör typ ont i huvudet.. 
24. Kramar eller kyssar? Kramar
25. Choklad eller vanilj? choklad 
26. Har du tattueringar? Nej men jag vill ha :)
27. Vad lyssnar du på just nu? all of me - john legend
28. Är du kär i någon kändis?  alltså kär och kär.. men finns ju ett antal kändisar som attraherar mig om man säger så xP
29. Vilka böcker läser du just nu? Läser inte någon bok just nu.
30. Piercingar? Yes, naveln 
31. Favorit film? vet inte
32. Ditt favoritfotbollslag? Liverpool
33. Vad gör du just nu? lyssnar på musik och håller på att kissa på mig ;) 
34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Saltade popcorn ! 
37. Hundar eller katter? Hundar!
38. Favoritblomma? vallmo kanske 
39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? I´m a teenager..
40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Japp det har jag :)
41. Har du älskat någon nångång? Ja, älskar alla mina nära och kära
42. Vem vill du träffa just nu? Iris
43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Går i skolan så antar att svaret blir ja.
44. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej men ett gevär ;)
45. Gillar du att flyga med flygplan? både jag och nej, beror på hur långt
46. Höger eller vänster-hänt? Höger
47. Hur många kuddar sover du med? 3
48. Saknar du någon? Många
49. Lyssnar du på radio? Bara i bilen.
50. Är det någon på Tumblr som du vill dejta? Använder inte det
 
Älskade iris gumman
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0