Det här med att sova när man är sjuk..hmm..?

 Godmorgon!
Jag är hemma från skolan ännu en dag. Alltså har jag varit hemma från skolan exakt hela veckan. Blandande känslor på den fronten, men jag har ju faktiskt pluggat lite hemma och pratat med mina lärare så det känns ändå lugnt. 
Jag är fortfarande inte frisk och ikväll blir det ingen utgång som mina vänner hade hoppats på.. hehe. Så kan det vara ibland. Jag är i alla fall på bättringsvägen och jag hoppas och tror att jag kommer vara helt frisk till på måndag.. Och DÅ börjar mitt hälsosamma och underbara liv igen.
 
Alla säger ju att man ska sova mycket när man är sjuk för då blir man snabbare frisk. Tror faktiskt på det. För nu när jag fått streptokocker så har jag sovit sjukt dåligt och knappt fått någon sömn alls samtidigt som jag blev sjukare., kändes det som i alla fall. Men sedan efter att jag börjat medicinera så kan jag sova bättre på nätterna och nu.. ja nu behövs det bara den här helgen till vila sedan är jag 100 % frisk........ :D Man kan ju i alla fall hoppas.
 

Lämnade Leon på dagis för en stund sedan. Ville egentligen ha honom hemma och mysa hela dagen för vi hade det jättemysigt imorse. Vi låg bredvid varandra i sängen och han låg och kramade om mig. Världens sötaste unge!
 
Ska ta och göra mig en latte nu och lösa lite korsord hade jag tänkt. Låter bra det :)
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0