Back on track med ny mobil och allt.

Godmorgon!
 
Jag har egentligen sovmorgon idag, men jag kan inte sova längre än till 6-7 ändå för att jag är så van att kliva upp då. Jag är dock påväg att bli sjuk.. Hade ont i halsen igår kväll och nu när jag vaknade.. Inte kul såhär två dagar innan sommarlov. Men jag klarar mig.
Bor hos farmor denna veckan, skulle egentligen bo hos pappa men det blev ej så.
Igår efter skolan så mötte jag dock upp pappa i stan också fixade vi en ny mobil till mig. ÄNTLIGEN!!!!! Gått runt med den sämsta samsungen i världshistorien, och igår räddades jag av en ny iphone, iphone 5s. Love it.

När vi hade köpt mobilen så cyklade jag till gymmet. Är äntligen tillbaka på banan igen, bara jag inte blir sjuk nu då!!!
 
 
Senare på eftermiddagskvällen gick jag, farmor och farfar ut och käkade på restaurang. Kebab fick det bli för min del. Mumsigt!
 
Sedan var vi bara här hemma och vilade, blev sjukt trött efter all mat + halsont...
 
Idag blir det skolan från kl 12 och någon timme framåt, sedan ska jag nog cykla hem till farmor också blir det gym senare ikväll.
Hehe, och ja.. jag har börjat cykla till och från skolan....  Duktig jag :)
 
Ha det bäst.
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0