Frukost är bra gott det

Godmorgon!
 
Idag vaknade jag förvånansvärt sent.. klockan 8!
Så nu har jag precis gjort klart min frukost och sitter och mumsar på den. Ni som följt mig och mina bloggar under alla år vet hur mycket jag älskar frukost och tar alltid kort på den.. Men det är liksom bara för att visa hur viktigt det är med frukost, hur mycket den påverkar vår vardag. Lite inspiration till frukostar är ju aldrig fel, eller hur?
 
 
Tänkte också ta och svara på en fråga som jag fått :)
 
svar: Jag har brons och får gymma på fyrvalla, odenskog och tegelplan. Så nej jag får inte träna på alla anläggningar. Jag tycker inte att det är så dyrt, 199 kr i månaden tror jag pappa betalar. Och det är ju inte dyrt om man gymmar ofta, som jag nu gör. Men väljer man silverkortet eller guldkortet så blir det ju dyrare, men då får man vara med på pass också. Tror jag ska uppgradera till silver iallafall :)
Jag gick bara in till sportsgym city i stan och sa att jag ville skaffa ett kort. Det gick hur fort som helst, sen ställde dom fram en kamera, också tog dom en bild på 10 sekunder och sedan var det typ klart. Man får papper som föräldrarna ska skriva på och sedan aktiveras kortet när man betalat in anmälningsavgiften som ligger på 400kr tror jag. Men är inte helt säker på om det är så, in och kolla på deras hemsida vetja! :)
Hoppas du fick svar på vad du ville Alicia. Fråga gärna igen om det skulle vara så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0