Måndag

Godkväll!
 
Idag fick jag sluta skolan halv 1 istället för kvart i 3 för att jag varit så duktig och gjort klart allt. så då kom farmor och hämta mig också åkte vi till sommarjobbet som jag har i sommar, pratade med personalen och så. Tror jag kommer stortrivas där ;)
Sedan for jag på gymmet och sedan vidare hemmåt. När jag kom hem la jag mig direkt i solen tills Felicia kom hit. Då åt vi middag con mi familia och hade riktigt mysigt. 
 
Sedan dess har vi bara njutit av de sista soltimmarna. Nu sitter vi och pysslar med lite grejs inför imorgon och jag fick nyss ett sjukt förvånande as jävla bra besked så jag är hur glad som helst nu. Har dock världens matkoma och kommer sprängas när som helst typ... hehe.
Felicia slaggar här inatt, blir skitbra det.
 
Ha det bra!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0