Sommarlovsfirande igår, och lite om idag

Hej på er!
Igår hade jag en riktigt trevlig kväll, träffade många härliga personer och hade riktigt roligt. Vid halv 3 inatt fick jag skjuts  till stan av Robin, och gissa vem jag träffar då? Ingen mindre än självaste Ken ring!! Var helt själv när jag såg honom på donken och sprang in direkt och frågade om en bild. Han är så go.














Idag har jag varit på stan med farmor, åt lunch och myste bara. Sedan tog vi oss en sväng till storebror, låg mest i soffan och sov jag ;)
Nu är jag hemma hos pappa igen och snart ska vi ut och käka på marité. Ser ut att bli en lugn hemmakväll ikväll, behövs tror jag.. :)





Ha det bra, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0