Timme to sweat i Said

Ja så sa jag faktiskt för ett antal timmar sedan. Resultatet blev 45 minuter på träningscykeln och sedan lite styrka i hemmagymmet. Riktigt stolt över mig själv, hatar att cykla egentligen för det är så tråkigt. Men kollade på en serie samtidigt och vips så hade jag cyklat i 45 min och jädrans vad svettig jag var sedan.




Nu ligger jag i sängen, nybadad och pigg. Men ska försöka sova snart för jag ska ju jobba imorgon... Resten av mina planer för midsommar får ni höra imorgon.

Kram 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vilket gymkort har du? (Guld/silver/brons) får du träna på alla anläggningar? Är det dyrt? Hur gick det till när du skaffade set?

2014-06-21 @ 00:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0