Friluftsdag idag

Godmorgon!
Sitter i underställ och dricker fitline morgondrinken. Har packat en liten påse med lite smått och gått ( apelsin, proteinbars) för bussresan till Bydalen. Vi har nämligen friluftsdag idag och jag har valt skidor i bydalen. Kommer bli mysigt och roligt men jag hoppas att vädret inte blir allt för dåligt.. snöar just nu.... 
 
 
igår kväll stack jag på gymmet efter evigheter av pluggande. Körde biceps, triceps och rygg. MAH GOOOOD VAD TRÄNINGSVÄRK JAG HAR NU. I PRECIS HELA KROPPEN. Träningsvärken efter benslakten i  tisdags är ju inte nådig.. shit, hur ska det gå att åka skidor idag.? det blir spännande att se :)
 
Aja, ha en bra dag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0