Hur fan lyckas man?

Denna dag började bra. Strålande sol och glatt humör. Gympasset gick hur bra som helst imorse.
Ville hitta på något roligt ikväll så bestämde med Felicia att vi skulle ses. Fem minuter innan bussen går så tappar jag mobilen i toalett jäveln. Fick panik visste inte vad jag skulle göra.. Så jag tog mammas mobil och kommer förhoppningsvis ha den ett tag nu innan jag får en ny. Jävla skit.

Lyckades iallafall komma in till stan, mötte upp Felicia. Vi gick runt ett tag i stan innan vi bestämde oss för att åka till fritidsgården i Odensala. Där var vi till 9 och då åkte vi tillbaka in till stan igen. Felicia fortsatte hem, men Jesper och Simon var snälla att vänta med mig i stan till min buss gick. 
Nu sitter jag på bussen och ska hem och sova. Fast kommer inte kunna somna... MIN FUCKING MOBIL????? Med alla bilder och allting är borta... Åh :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0