Varför jag inte bloggar

Hej på er!
Förlåt för att bloggen suger och att jag aldrig uppdaterar men har ingen blogginspiration just nu, min kamera är slut på batteri och jag orkar inte leta efter laddaren, jag har inte varit på gymmet på flera dagar för att jag är förkyld. Var på en fest igår ut i Bringåsen . Hade riktigt kul och väldigt trevligt att träffa folk. 
Nu har jag lov och imorgon åker jag och familjen till Vemdalen. Blir borta hela lovet och kommer inte ta med mig datorn dit bort så kan inte lova att jag uppdaterar bloggen. Men kameran följer med så kommer fota massor som jag kan visa sedan!
Bloggandet kommer tillbaka, det lovar jag. Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0