Let´s do this

Goddagens!
 
Trött och öm i hela kroppen men det stoppar inte mig från att träna. Om en stund åker jag till gymmet och bränner  lite kalorier. Blir ingen styrka idag då jag redan är helt öm i kroppen efter igår. Har ju börjat deffa nu, och denna gång till 100 % så nu blir det cardio. Minst en gång i veckan på gymmet. Tycker inte om att träna cardio på gymmet längre, jag vill ju bygga muskler. Men nu har jag ju musklerna så nu är det bara lite fettförbränning som gäller fram till sommaren.
 
 
 
Ska ta och blanda en egen proteinshake nu i min nya shaker. Hihi, spännande. Kram
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

när du deffar, äter du annorlunda då?

2014-05-05 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0