Min valborg

Hej på er!
Igår var det Valborg och den var skitbra. Började med att jag, Sanna och Emelie var hemma hos Sanna åt pizza och taggade. Hade med mig kameran för att jag skulle ta lite bilder men blev ändå bara bilder från början av kvällen.. Men det är ju alltid någonting ;)
Vi drog från Sanna efter 9 någon gång, vidare till Jesper där det var massor med härliga människor. Vet inte vad klockan blev innan vi drog vidare till stan men vi drog iallafall till en fest där några av mina klasskompisar var. Där blev vi kvar en stund innan vi fortsatte ner mot stan och sedan efter ett fick jag skjuts hem av min brorsas kompis. Hade fruktansvärt kul hela kvällen/natten!! :)
 
Lånade lite bilder från Emelie också!
 
 
Planerna för dagen är ganska oklara. Men vi hörs. kram

Kommentarer
Postat av: GoForFit

Mysigt :)

2014-05-01 @ 11:18:26
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0