Min onsdag

Idag har jag varit med farmor hela dagen. Men ikväll åkte jag till stan, mötte upp Felicia också gick vi hem till Edwin en sväng. Senare åkte vi till torvalla och träffa grabbarna där. Runt 8 ringde Jesper och fråga om vi skulle hänga med på bio. Julia hängde också med då. Det var jag Felicia Julia Robin oliver Jesper Ted och nico som kolla på annabelle. Den nya skräckfilmen ni vet? FYFAN VAD RÄDD JAG VAR. Gömde mig under jackan typ under hela filmen.
Sen var vi alla i stan en stund. Men vi fick skjuts efter ett tag till Odensala också var vi vid Ica ett tag och fulade oss.
Nu har jag precis kommit in till farmor, druckit te och ska försöka sova. Kommer aldrig gå, kommer bara tänka på dockor.... Usch :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0