Nu är det dags att må bra igen

Godmorgon, sitter och dricker kaffe och taggar lite inför dagens gympass. Äntligen hittat motivationen, och nu är det dags att börja må sådär himla bra som jag gör när jag tränar som mest. Eftersom jag inte börjar förns klockan 12:15 idag så hinner jag gymma innan skolan. Tror det är bäst då efter skolan är man alltid seg, less och trött. 
Känner att jag kan koncentrera mig mer på lektionerna om jag tränar mycket för jag sover hundra gånger bättre då. Jag blir mycket gladare och piggare, känner att jag blivit för bekväm på sista tiden och har sådana humörsvängningar så man känner knappt igen mig.. hehe ;)
 
 
Ikväll är det zumba så blir lite mage och ben/rumpa idag. Vågar inte riktigt börja köra armar än, har fortfarande lite ont i armen ibland så biceps och triceps får vänta ett tag till! :)
 
Ha en bra dag!
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0