Jack Leon Seven Milo Madsen är hans namn

Detta är de första bilderna som jag tog tillsammans med lillen. Kommer ihåg hur lycklig jag kände mig första gången jag fick hålla i honom. åhh!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är vi här 3 år senare och fy vad fort det har gått. Jack Leon Seven Milo Madsen är hans hela namn. Världens vackraste kille! Finns inga ord som kan beskriva hur mycket den här lilla gossen betyder för mig. Han är det bästa jag har och mycket mer. Han är mitt allt. En riktig kämpe är vad han är också, tänk alla sjukhusbesök hit och dit.. huvva.
Jag älskar dig lillebror, puss

Kommentarer
Postat av: frida

herregud vad fin han är & riktigt lik din bror jacob!
han kommer bli en flickmagnet när han blir stor så skydda honom väl ☺️

2014-09-16 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0