Första skoldagen

Hallo! 

Idag gymmade jag en stund innan jag började skolan klockan 13:00.  Gick faktiskt bättre än förväntat, trodde att Jag skulle ha tappat jättemycket efter det långa uppehållet men det gick förvånansvärt bra. 
Efter Gymmet tog jag en lunch med farmor och sedan var det dags för skola. Var bara på skolan i 40 minuter. sedan fick vi sluta. Efter skolan gick jag runt på stan själv en stund innan Oscar kom. Då gick vi runt ett tag innan vi åkte hem till mig och åt grillat! 
Sedan åkte vi hem till honom, också kom Oskar hit efter ett tag. Vi gick och köpte glass och satt ute och prata ett tag. Men nu ligger vi framför teven och dricker te. 
Taggad på ännu en skoldag imorgon. 













Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0