Igår och idag

Igår jobbade jag till 2 ungefär, då åkte Jag till farmor en stund. Sedan hem till Oscar. Vi var med Martin och vid 6 drog jag vidare till Kicki och firade henne som fyllde 18! Sedan kom Oscar, Martin, Oskar och David och hämtade mig så drog vi ut och åkte bil till halv 1. Sedan gick jag och Oscar hem till honom och sov. 

























Idag låg vi kvar i sängen ett bra tag innan vi tog oss en promenad ner på stan. Vid 5 drog vi på allstar och käkade mat. Så jävla gott. Nu är Jag hos farmor och vilar upp mig inför kvällens jobb där. Ska jobba från 22 till obestämd tid, runt 2 skulle jag gissa på. 



















Hörs imorn. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0