Lite tankar som dykt upp på sistone

Hej på er!
 
Det har dykt upp lite tankar nu på sistone som jag gått och grubblat över. Eller kanske inte grubblat, men tänkt mycket på. Ni vet ju att jag älskar att skriva, så nu måste jag bara få skriva av mig lite om dessa tankar... :D
 
Nu är det ju inte långt kvar tills skolan början, trean, sista året, studenten.... Jag har sagt varje gång efter sommarlovet att jag verkligen ska satsa allt på skolan och träningen. Men det slutar alltid med för mycket festande ändå. Visst har jag bra betyg, och sköter mig i skolan.. men jag vet att jag har mer att ge. Och framförallt när det gäller träningen, det är bland det bästa jag vet och jag blir så mycket piggare och gladare när jag tränar. 
 
Nu när jag börjar trean måste jag verkligen börja prioritera, visa att jag är mognare än vad jag var förut. Jag har gjort många framsteg på bara några månader, men jag känner ändå att jag behöver jobba med mig själv lite mer. 
Visst kan man gå ut någon gång ibland, festa, och ha kul men varje helg? Nej tack, inge mer sånt! Har även flera jobb att sköta så kommer inte ha lika mycket tid med annat! 

Har världens bästa familj och släkt, världens underbaraste vänner, och världens absolut bästa pojkvän. Dem som jag älskar mest av allt i hela världen. Dem som stöttar mig och får mig att må bra, även om jag inte förtjänar det ibland.. Dessa människor betyder allt och det är dem som får mig att vilja leva och bli en bättre människa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0