Dagens outfit 151203


Godmorgon! Bilden ovan är alltså dagens outfit, lite ovanlig för att vara min still men kände bara lite YOLO ;)
Kan börja med att berätta lite om gårdagen. Efter skolan gick jag på kontoret och jobbade två timmar. Sedan kom mammsen och hämtade mig så åkte vi hem. Var hemma en stund sedan skjutsade jag henne till en kompis och jag tog bilen och hämtade upp Julia. Vi tog en sväng på Mcdonalds och sedan var vi ute och åkte lite ärenden. Saknat min gosJullan! Hämtade upp Oscar vid 8 och skjutsade hem Julia. Sedan åkte vi raka vägen hem och deckade nästan direkt.
 
Idag efter skolan ska jag och Oscar hämta upp hans lillasyster på dagis för vi ska vara barnvakt.
 
Hoppas ni får en bra dag. Puss

Kommentarer
Postat av: joanna- Föreläsare och journalist med autism

snyggt

Postat av: Perlita Nuñez

Snyggt med västen! Älskar leopard mönster :D

Svar: Visst är det snyggt!!
josefine edlund

2015-12-04 @ 16:06:32
URL: http://perlitanunez.blogg.se/
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

snyggt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0