Julkänslan tryter

Godmorgon på er,
 
Jag är så sur idag, det är snorhalt ute antagligen för att det regnat inatt. Vart är snön? Det är Julafton om 5 ynka dagar och min julkänsla som jag jobbat upp tryter och jag blir så ledsen :( Hoppas på ett riktigt snöfall inom någon dag som håller i sig och packar massa snö på marken. VORE KANON!
 
De senaste dagarna då, vad har jag haft för mig? jo, i Onsdags efter skolan mötte jag upp min kära vän Viccis. Vi tog en mysfika på Pause. Sedan kom Oscar och hans pappa och hämtade mig i stan för en julkväll hos Oscars faster. Det bjöds på gröt och tunnbrödstut med julskinka. Mummigt. Fick även en chans att sitta på Oscars nya skoter. Så jäkla snygg, ser fram emot massa skoteråkning i vinter !
    Efter det kom Viccis och hämtade oss så for vi iväg på gymmet och köttade. Det var både det värsta men samtidigt det bästa passet på länge. Idag är det fredag och jag har fortfarande svårt att gå normalt pga träningsvärk. 
 
Igår efter skolan mötte jag upp Oscar och hans mamma, vi kollade på glasögonbågar åt henne sedan gick jag och jobbade någon timme. Efter det bjöd pappa mig, Oscar, Joakim och Jakob på middag. Det blev Vezzo, fantastiskt gott. 
 
Idag vankas det knäckbakning med farmor... OM jag tar mig härifrån vill säga. Alla bussar är inställda pga halka... Ikväll blir det jobb fram till 23 sedan får vi se vad som händer. Puss
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0